1. როგორ ვიქცევით ზარალის  დროს? 
    დაუყოვნებლივ უკავშირდებით  მზღვეველს შემდეგ  ტელეფონის ნომერზე: +995 32 224 44 54  და აწვდით  ინფორმაციას.
     
  2. რა არის კორპორატიული დაზღვევა? 
    როდესაც სადაზღვევო ხელშეკრულება ფორმდება მზღვეველსა და იურიდიულ პირს შორის;
     
  3. რა არის საცალო დაზღვევა? 
    როდესაც სადაზღვევო ხელშეკრულება ფორმდება მზღვეველსა და ფიზიკურ პირს შორის;
     
  4. რას ნიშნავს მზღვეველი? 
    სადაზღვევო  კომპანია  რომელიც საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად ეწევა სადაზღვევო საქმიანობას;
     
  5. ვინ არის დამზღვევი? 
    ფიზიკური ან იურიდიული პირი, რომელიც ხელშეკრულებას დებს მზღვეველთან;
     
  6. ვინ არის  მოსარგებლე?
    ფიზიკური ან იურიდიული პირი, რომელიც სადაზღვევო შემთხვევის შედეგად უფლებამოსილია მიიღოს სადაზღვევო ანაზღაურება;
     
  7. რა არის სადაზღვევო ხელშეკრულება?
    ორმხრივი ხელშეკრულება, რომელიც ადგენს დაზღვევის პირობებს
     
  8. რა არის სადაზღვევო პოლისი?
    მზღვეველის მიერ გაცემული, სადაზღვევო ხელშეკრულების არსებობის ფაქტისა და ამ ხელშეკრულების პირობების დამადასტურებული დოკუმენტი;
     
  9. რა არის სადაზღვევო პრემია ?
    თანხა, რომელიც წარმოადგენს დაზღვევის საფასურს;
     
  10. რა არის სადაზღვევო შემთხვევა ?
    შესაბამისი სადაზღვევო ხელშეკრულებით გათვალისწინებული სადაზღვევო რისკის დადგომით გამოწვეული ზიანი, რომელიც წარმოშობს მზღვეველის ვალდებულებას, გასცეს სადაზღვევო ანაზღაურება;
     
  11. რა არის სადაზღვევო რისკი ?
    მოვლენა, რომელიც შეიცავს მისი დადგომის შესაძლებლობისა და შემთხვევითობის ნიშნებს და რომლის გამოც ხდება დაზღვევა;
     
  12. რა არის სადაზღვევო პერიოდი (დაზღვევის მოქმედების ვადა)?
    პერიოდი, რომლის განმავლობაშიც დაზღვევა ძალაშია და რომლის დროსაც დამდგარი სადაზღვევო შემთხვევები ექვემდებარება ანაზღაურებას;
     
  13. რა არის ლიმიტი/ქველიმიტი?
    თანხის ოდენობა, რომელიც წარმოადგენს სადაზღვევო ანაზღაურების მაქსიმალურ ლიმიტს. სადაზღვევო ლიმიტი შესაძლებელია იყოს განსხვავებული სადაზღვევო დაფარვების მიხედვით და განსაზღვრულია შესაბამისი ხელშეკრულებით/პოლისით;
     
  14. რა არის სადაზღვევო ანაზღაურება?
    თანხა, რომელიც აუნაზღაურდება მოსარგებლეს განცხადებული პრეტენზიის დაკმაყოფილების შემთხვევაში;
     
  15. რა არის ფრანშიზა?
    სადაზღვევო ხელშეკრულებით გათვალისწინებული, არანაზღაურებადი მინიმუმი (პროცენტულად ან ფიქსირებულად განსაზღვრული თანხის ოდენობა) რომლის ანაზღაურებისაგან მზღვეველი თავისუფალია. ფრანშიზა  იქვითება ყოველი სადაზღვევო ანაზღაურების დროს;
     
  16. რა არის ტერიტორიული ფარგლები?
    სადაზღვევო ხელშეკრულებით განსაზღვრული,  დაზღვევის მოქმედების არეალი - საქართველოს ტერიტორია, გარდა ოკუპირებული ტერიტორიებისა, თუ პოლისით სხვა რამ არ არის გათვალისწინებული;
     
  17. რა არის გამონაკლისი?
    გამონაკლისი   შემთხვევა, რომელიც სადაზღვევო ხელშეკრულებით/პოლისის პირობების შესაბამისად არ ექვემდებარება ანაზღაურებას;

ჩვენ გთავაზობთ